FAQ

På baggrund af vores daglige kontakt med vores kunder har vi lavet denne FAQ, der giver dig svar på de mest almindelige spørgsmål.

Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?

Alle de varer du finder på vores site kan købes online her og nu. Klik på "produkter/Shop" øverst til venstre og vælg derefter kategori og så den vare og variant du er interesseret i. Klik herefter på knappen "tilføj til kurv". Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'kurven' øverst til højre. Tjek at alle varerne er i kurven, er det ikke tilfældet kan du tilføje eller fjerne produkter og herefter klikke "opdater indkøbskurv". Når du er færdig klikker du på "Bestil nu" og du skal nu indtaste navn og adresse (evt. alternativ leveringsadresse, husk at acceptere forretningsbetingelserne . Klik på "Til betaling". Du skal nu indtaste dine kreditkortoplysninger. Når ordren er gået igennem modtager du en ordrebekræftelse pr. mail.

Læs mere...

Har I en butik?

Nej, vi har ikke nogen decideret butik. Men vi har klinikker tilknyttet over hele landet. Du kan finde en liste over tilknyttede hudplejeklinikker under Tilknyttede forhandlere.

Læs mere...

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Vi tager imod følgende betalingsmetoder:
Kreditkort: Dankort, JCB, VISA, VISA electron, Mastercard og Eurocard

Læs mere...

Er der sikkert at bestille online?

Dine kreditkortoplysninger er beskyttet og krypteret, når de sendes til behandling ved DIBS. Det betyder i praksis, at al indtastning af kreditkortoplysninger sker via DIBS. Vi får derfor ikke kendskab til det, du indtaster, men får besked om transaktionen er godkendt eller ej. Derfor kan vi heller aldrig hæve mere på dit kreditkort end du har godkendt.

Læs mere...

Hvornår hæver I pengene?

Vi hæver først pengene på dit kreditkort når dine varer er afsendt.

Læs mere...

Hvor lang er leveringstiden?

Ordrer afgivet inden kl. 12.00 på hverdage afsendes så vidt muligt samme dag. Alle varer sendes med Post Danmark og leveres normalt 1-2 hverdage efter ordreafgivelse.

Læs mere...

Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?

Post Danmark vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente pakken på dit lokale posthus.

Læs mere...

Jeg har ikke modtaget min pakke. Hvad gør jeg?

Skriv til kundeservice på kundeservice@janeiredale.dk og vi vil gøre hvad vi kan for at finde ud af hvor din pakke befinder sig. Du kan også spore pakken på Post Danmarks hjemmeside. Indtast Track & Trace nummeret du har fået pr. mail, og du kan holde øje med hvor langt din pakke er nået.

Læs mere...

Kan jeg tracke min ordre?

Du kan tracke pakken på Post Danmarks hjemmeside. Indtast Track & Trace nummeret du har fået pr. mail, og du kan holde øje med hvor langt din pakke er nået.

Læs mere...

Men jeg har brug for at returnere en vare

Fortryder du mod forventning købet, kan du returnere varen eller varerne indenfor 14 dage fra den dato du har modtaget disse. Du skal returnere varerne i original salgsemballage og med ubrudt garantiforsegling som da du modtog den. Du skal selv betale fragten. Du skal udfylde den retur- og bytteseddel der fulgte med varerne og sende den sammen med varerne. Købesummen krediteres din konto indenfor 7 dage. Har du handlet med Dankort eller kreditkort tilbageføres beløbet til din konto. Har du handlet med visa electron bedes du oplyse dit kontonummer og bankens registreringsnummer og beløbet vil blive tilbageført dertil. Du kan også fortryde købet ved at nægte modtagelsen.

Læs mere...

Men jeg har brug for at bytte en vare

Enhver vare kan ombyttes indenfor 14 dage. Du kan vælge at returnere til Færch A/S og skal således selv betale fragten. Færch A/S sender ombyttede varer fragt frit. Du kan også vælge at besøge en af de tilknyttede hudplejeklinikker, hvor du kan få ombyttet varerne. Du kan finde en liste over tilknyttede hudplejeklinikker her. I begge tilfælde skal du udfylde den med varerne medsendte retur- og bytteseddel.

Læs mere...

Men der er en mangel eller fejl på en vare

Alle varer er garanterede og kvalitets tjekket. Skulle der alligevel være vare med en fejl, benyttes den vedlagte retur- og bytte seddel. Varer der returneres med reklamation erstattes inden for 3-5 dage fra modtagelsen. Udlæg for fragt refunderes via kreditkort.

Retur adresse:
Færch A/S
Jens Juuls Vej 22
8260 Viby J

Læs mere...

Send adgangskode!

Indtast mailadresse herunder for at få tilsendt din adgangskode.

Indtast venligst e-mailadresse.